Pga liten tid og lite folk her kan forumet bli lagt ned innen kort tid. Stenger derfor av store deler av forumet inntil videre.
Dette har jeg tenkt på lenge, og nå etter ferien har det bare vært mindre og mindre aktivitet her, og jeg har ikke mulighet til å passe på lenger, så om det skulle kommer flere ville det bare blitt rot. Så beklager alle sammen. Og til dere som fikk noen av innleggene slettet: Beklager!!, det var ikke meningen å fjerne alt, og det som stod der var helt OK.
(Og forumet lever sitt eget liv, så jeg håper dere får med dere dette når forumet er åpent)
Dette har jeg tenkt på lenge, og nå etter ferien har det bare vært mindre og mindre aktivitet her, og jeg har ikke mulighet til å passe på lenger, så om det skulle kommer flere ville det bare blitt rot. Så beklager alle sammen. Og til dere som fikk noen av innleggene slettet: Beklager!!, det var ikke meningen å fjerne alt, og det som stod der var helt OK.
(Og forumet lever sitt eget liv, så jeg håper dere får med dere dette når forumet er åpent)
Man Okt 08, 2012 9:35 pm by Admin
» Randomtråden
Fre Sep 28, 2012 8:54 am by Edelgranen
» Klagemuren
Fre Sep 21, 2012 6:00 pm by Koseklumpen
» Alt som ikke ble sagt
Man Sep 10, 2012 5:59 pm by Koseklumpen
» Gladmuren ^.^ <3
Lør Sep 01, 2012 10:42 pm by Koseklumpen
» Du spør, vi svarer
Tor Aug 16, 2012 10:49 pm by Koseklumpen
» Ærlighetslek